neděle 18. září 2011

CHICAGO 2


 V utorok pre mna Rotary urobilo party na privitanie a aj na narodeniny. Boli tam aj studenti s mojej skoly. Ani som nevedela ,že tolko ludi z mojej skoly bolo na vymene. V stredu sme mali krátky den, iba do 11 a potom sme isli do restaurcie Osaka, kde varia jedlo pred tebou. Take dobre jedlo. V piatok som bola na dalsom futbalovom zapase tema bola NEON. Bolo to super, vyhrali sme.

v
V sobotu ma vyzdvihla moja YEO a isli sme spolu s Brazilcanom Marcellom a chalanom z Chille do Rockfordu. V Rockforde boli aj ostatny studenti a vsetci sme isli do Chicaga. Stretli sme sa asi 100 studentov v Chicagu pri Michigan lake a bolo super. Stretla som Mylsa, ktoreho som spoynala na Slovensku, lebo tu bol na vymene a v Chicagu som ho videla zase. Svet je taky malý. Neuveritelne, aspon jeden clovek , co vie po slovensky. Potom ako sme sa vsetci spoznali ,vemenili si odznaky roydelili nas do lodi a isli sme sa plavit. Bolo to super vidiet Chicago z Michiganskeho jazera. Videla som aj fontanu do ktorej skacu na zaciatku v PRIATELOCH. Je to moj oblubený serial tak som bola nadsena. Po ceste z Chicaga sme sa zastavili v Nakupnom centre a nieco aj pokupili. :) vecer sme prisli do domu jednej rotarianky a tam sme vsetci prespali. Bolo nas asi 13. Vecer bola sranda. Hrali sme twistera. Sutazili Europa proti Juznej Amerike. Europa prehrala. Ale to bola iba nahoda :D Celý vecer sprevadzalo dobre jedlo, dobra nalada a zachvaty smiechu. Milujem rotary. Bol to skvely vikend. Nemam moc fotiek s ostatnými studentami, fotili sme sa na fotaky ostatných.









Žádné komentáře:

Okomentovat