sobota 10. září 2011

5.týžden

V sobotu som bola na tom feste pow wow. Bolo to cele o Native Americans. Tancovali tam , spievali. Boli tam rozličné stánky s tými indiánskymi vecami. :) Potom sme sa isli najest  a vecer sme sa vybrali na Mailan fest, niesom si istá ako sa to píše. To bol taký malý festival. Chcela som vediet ako to tam vyzera. No samoyrejme americky. Samé tie hry ako , vystrielat vsetky kačky ,kde možeš vyhrat plyšákov. Boli tam aj všeliake male kolotoče ako mávame aj my a po jdenom mi prišlo akosi zle, ale keď sme prišli ku Markovi a najedla som sa už bolo dobre.  V pondleok bol Labor Day a ja som išla nakupovať. FOREVER 21 je najlepší obchod na svete. Tak mi to dobre padlo, lebo zo Slovenska som si toho veľa nedoniesla. Cez týždeň som samozrejme chodila do školy a po škole na tenis. Každý deň mám dve hodiny tenis, takže chodím domov o siestej.
V piatok som bola na mojom prvom americkom futbalovom zápase. A bola som super fan. Takže všetci sme boli riadne pomalovaný a fandili. Téma bola kamofláž, takže všetci nosili maskáče. Prehrali sme a mala som pocit ,že ja som jediná ,ktor poyerá ten futbal. Ako náhle sme yačali prehrávať všetci sa yačali medzi sebou royprávať a robiť niečo iné. Našli si lepšiu yábavu ako pozerať prehraný futbal. Bol to moj prvý zápas, tak som to predsa musela pozerať. Dám sem fotky.
Ja , Andy, Allie, Amy, Lindsey

 Ja a Ben
 Trent, Ty, Ben
Ja a Mark

 Alex
Andy, Amy, Ja , Mark , Trent, Ty
Cheerleaders :)

Žádné komentáře:

Okomentovat