pátek 21. října 2011

Ako doma

Uz sa tu cidim ako doma a vcera ,ked ma viezol kamarat domov som dokonca vedela navigovat. To mi trvalo celkom dlho, kedze nikdy nesoferujem ja , tak nedavam pozor. Vzdy ma musi niekto vozit ,pretoze tu moc autbosy nepouzivaju. je to sloboda ,ale ineho zmyslu ako som zvyknuta. Stale tu mam , nieco robit, ale velmi mi chyba tenis ,lebo tu ludia po skole bud pracuju alebo maju nejaku skolsku aktivitu. Tak som sa teda prihlasila do bowling team. A teraz pomaham so skoskou hrou. Niekedy je tazke najst, co robit po skole ,ale vzdy sa nieco najde. paci sa mi,ze uz nechodievam na vsetky party s mojou host sestrou , ale uz mame ako tak rozdielny program. S kamaratom sa uz 3 tyzdne chystame na ryby a nikdy nam to nevychadza. tak vcera sme teda pozerali asi do pol noci Star wars. pred dvoma tyzdnami som mala ten slavny homecoming week. Kazdy den bola nejaka tema , podla ktorej sme sa obliekali. Napriklad v pondelok bolo pyzamo, v utorok dresy. Usetrilo mi to vela casu rano. V pondelok sme mali skrateny den a po skole sme isli do skolskeho auditorium a tam sa vyhlasila King and Queen. No uplne ako vo filme, vyhrala to taka barbiena. Kazdy den v noci sme isli Tping. Oni to tu robia cez homecoming week. V noci sa oblecu do cierneho a hadzu tolaetny papier na niekoho dom. a ten clovek sa potom zobudi a vsade ma taoletny papier. Bolo to teda dobrodruzstvo, ale nikto nas nechytila ani jednu noc.  Vyzera to asi takto. Toto je nas strom. Aj nas niekto ohadzal papierom.
V ten stvrtok cez homecoming week som mala posledny tenisovy trening. Skoda,ze to skoncilo tak skoro. V piatok sme mali homecoming parade, kde mali kazdy team alebo club nejake vozidlo na com sedeli a isli sme cez cele mesto a ludia sa nas pozerali a my sme im hazdali sladkosti. Toto bol tennis float.
 Sucast homecoming week je aj stavanie flaotu. Kazdy rocnik stavia svoj vlastny float. Ja som staval senior float aj ked som junior. No co mozu sa urobit vynimky, hlavne ,ze som pomohla. Tu je obrazok ako sme s Emmou a Desiree strkali servitky do tych mriezok.


Cez homecoming week bola aj homecoming game (american futbal) a nakoniec v sobotu bol homecoming dance. Bolo to super, lebo sme pekne vsetci v satach nahodeni isli jest do restauracie. Tu ides vzdy s nejakou skupinou na ten ples alebo s nejakym chalanom. Pofotite sa , potom sa idete najest a potom na ples. Zamilovala som sa tu do thajskeho jedla. Tak jedlo pred homecoming dance bolo super, lebo sme boli v thajskej restauracii. Moja skupina sa zkladala z bab z tenisu. Ked sme prisli na homecoming dance , som prvy krat zazrala ako americania tancuju. No hroza. Ani to neviem opisat tie ich dirty dancing. Ale dobre som sa zabavila , neskor som sa oddelila od mojej skupiny a pridala sa ku druhej. Moja host sestra sa rozhodla ,ze nechce ist na hoomecoming dance a potom ma jej kamaratka pozvala na after party ku nej domov ,tak som si nebola ista , ci to je dobre ist aj bey mojej host sestry. Nakoniec som teda isla a vsetko bolo v poriadku a zabavila som sa.


after party :) Mam uplne typicku americku skolu, tak som rada ,ze to mozem zazit.


Žádné komentáře:

Okomentovat