středa 24. srpna 2011

A tak si tu žijem :)

A tak si tu žijem, každý den pekne do skoly. V skole je hrozne teplo, pretože moja škola nemá klimatizaciu  takze tam umieram. Ale predmety su fajn. Prva hodina ide vždy pomaly a ostatné rýchlo.Už som sa naučila ako pouuživat moju skrinku, takže už je to v pohode.vcera bola rano hrozna burka a vsetci stihkli prist do skoly pred tým najvacsim lejakom, len my s mojou host sestrou sme boli mokre ako keby sme sa prave osprachovali. Bolo to clekom trapne, vsetci po nass poyerali. Mala som chut kupit si dalsie tricko zo serie Moline Maroons, ale medzi tými 5 minutovými prestavkami by som to asi tažko stihla. V stvrtok sme boli na sport rely, to je otvorenie sezony a zapalili bon fire. Vsetci sportovci aj cheerleaderky otvarali tuto sezonu. Bolo to pekne.  Každy den spoznavam nových ludi. V piatok som bola na mojom prvom futbalovom zapase. Zajtra piseme z chemie test measuring units. Vcera sme robili practise ACT test na angline. Zdalo sa mi to celkom tažke , ale uspela som celkom dobre, čo ma prekvapilo. Zajtra sa stretnem s dalsimi exchange studentami a aj so studentami ,ktorý chcu ist na bduuci rok na vymennu. Hrozne sa teším. Budeme im davat rady. V sobotu idem s exchange studentami do Rockfordu. Hrozne sa teším. Zajtra sa ideme fotit do yearbook, ak budu zase take horucavy,tak budem krasne vyzerat na tých fotkach :D Zatial je vsetko super. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat