úterý 9. srpna 2011

8 of August

Včera som bola na mojom prvom rotary meetingu v tomto clube, bolo to super. Meeting sa začal o 12:00 a všetci sme obedovali. Na začiatku sme spievali hymnu a recitovali niečo ( musím sa to ešte naučiť). Hrozne sa mi to páčilo. ľudia sú tu proste pyšní na svoju krajinu, všade na domoch sú povešané vlajky.  Moja cansellorka ma predstavila na rotarianom, asi budem mať nabudúce aj nejakú prezentáciu. Na rotary meetingu som bola spolu s Leslie a tiež aj Andy. Jeden chalan , čo bol v Nemecku mal prezentáciu. Bolo to veľmi milé. potom sme išli s mojou cansellorkou do školy. Dali mi tam papiere, ktoré musím do štvrtku vyplniť a tiež si musím vybrať predmety. Je ich tak veľa. Je to veľmi ťažké sa rozhodnúť. Keď som prišla domov , išli sme kúpiť foťák pre mňa. Takže som si kúpila nový foťák a bola som z neho taká štastná, že sme ho išli vyskúšať , po ceste sme vyzdvihli aj Rachel ( kamarátku Andy a Leslie ). Išli sme ku missisipi river a fotili sa. :D


Potom sme išli do múzea traktorov John Deer. Pre toto je známe Moline. Bola to zábava. Všade sme sa viezli Andinym autom. Divný pocit sedieť v aute, v ktorom šoféruje  skoro tak starý človek ako ste vy. Cítite sa potom taký nezávislý. Už teraz sa mi hrozne tažko píše po slovensky :D Moja rodina je najlepšia akú si môžem predstaviť. Stále vtipkujú a my sa všetci smejeme. Keď sme prišli z múzea traktorov domov , tak sme  hrali spoločenskú hru , ktorá sa volá apples to apples. Ptoom Nick navaril večeru. Bolo to fakt výborne. kuracie mäso s nejakou omáčkou a cestovinami. Táto rodina neje fastfoody , skôr si tu stále robia z McDonald's srandu. 
   





Po večeri sme išli na zmrzlinu a jedla som moje prve Whitey's. Jeee. Večer sme boli s Andrea pozvané domov ku Markovi ( nejaký jej kamarát). Bolo nás tam asi 8 a bolo to fakt super. Tu to robia ľudia často , že idú ku niekomu domov a hrajú karty alebo nejaké spoločenské hry. Tu , v mojom dome, majú akokeby v v podzemí takú miestnosť ,kde maju video hry, gauč a môžu si tam zavolať kamarátov. Neviem ako iné rodiny, ale u Marka to bolo tiež tak. Naučili ma hrať nové kartové hry a bola to zábava. Všetci už poznajú slovenské Ahoj a neuveríte , ale všetci vedeli kde je Slovensko. Chceli ma naučiť nekaý ich slang , ale Andy povedala, že ma to nemajú učiť. Nemám tušenia , čo to bolo. :D Hrali sme aj pin pong. Bola to zábava. Páči sa mi, že sa stretávajú väčšinou u niekoho v dome. Ben (ďalši kamárt, ktorý bol tiež v tam v dome) bol zaťažený na nejaký kreslený seriál. Nepoznala som ten serial. Prišli sme domov asi o 23:00. Leslie odišla asi pred hodinou späť do Chicaga a my ju pôjdeme navštíviť v sobotu. Hrozne sa teším. Normálne mi bude chýbať. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat