neděle 28. srpna 2011

šťastná ,sťastná

V štvrtok som bola na meetingu pre ľudí ,ktorí chcú isť na budúci rok na výmenu a stretla som tam Marcella z Brazilie,ktorý je z vedlajšieho klubu. Tento klub je asi 15 minut odomna, tak som stastna, že je tu niekto z inboundov (studenti ,ktorí su tu z iných krajín). Bol to dobrý meeting, síce stále tam omielali to, čo ja uuž mám v hlave vryté. Vela ludi z mojej skoly sa hlasi na vymenny pobyt aj boli na tomto meetingu. S niektoými mám aj hodiny. V piatok sme boli u Marka, ako vždy sme sa všetci bavili. Z piatku na sobotu som toho dlho nepospala, lebo som musela ráno o 6 vstávať. Cansellorka ma vyzdvihla a iši sme do druhého štátu pre Paddy, to je moja akokeby druhá cansellorka. Boli sme na ceste do Rockfordu. Veľmi som sa tešil, lebo som vedeľa ,že tam stretnem všetkých študentov z mojho dištriktu a tak sa aj stalo. Som z toho hrozne nadčená. Sú to super ľudia a každý mesiac sa budeme stretávať. Vždy na inom mieste.
Ked som prišla z Rockfordu domov ,zistila som ,že každí ma nejakí program na večer. Vybrala som sa teda s mojou canselarkou na večeru. To bolo veľmi milé. Boli sme v jednej mexickej reštauracii a ako bždy som sa dobre nažrala.:D Ukázala mi aj jej dom. Večer sme išli ku Markovi. To bol úplne najlepšie zo všetkých večerov ,kedy sme boli u niekoho doma. Bola sranda. O nejakej jednastej sa Brennen rozhodol, že ide nájsť nejakého strateného psa a dostane za to 10 dolárov. Tak sme zobrali dve autá a išli všetci s ním. Lenže po ceste , mu niekto zavolal ,že už sa ten pes našiel tak sme išli naspat. Sedela som v Rachelinom kabriolete s Benom vzadu. Hudba na plno ,ruky vystrčené z auta , vlasy ti lietajú. To je ten najlepší pocit. Keď sme stáli na červenej, niekto zakričal nejaké slovo, už si napamtam ako sa to volalo. Všetci vyskočili z auta a vymenili sa a museli to stihnúť do vtedy kým nanaskočí červená. To bolo totálne blaznivé :D ja som len kukala v šoku, že čo sa deje, lebo mi samozrejme nikto nepovedal, že to oni robievaju :D Na dalsej krizovatke, sme tento proces opakovali a už aj ja vymenila auto. :D Bola to sranda :DV pondelok sa idem pridat do tenisoveho tímu.  Som yvedavá ako mi to pojde s mojimi schopnostami :D Bude to každý den. Chcem sa prihlasit aj do Key Club ,to je klub ,kde pomáhaju ludom. Potom ,ked tenis skonči ,tak sa prihlasim do dalsich aktivit.

3 komentáře:

  1. grétisko sa ti jazdí v kabrioletiku :D !!! počuj ďalší meeting dajte v Monctone poteším sa :D !!!

    OdpovědětVymazat
  2. :D:D taky je zivot tu v Amerike, pokusim sa vybavit :D

    OdpovědětVymazat